Branding - Campagne - UI/UX

RecyQ

Afval is geen afval

Stichting RecyQ maakt afvalscheiding voor burgers en bedrijven logischer en begrijpelijker, zodat zij gemotiveerder zijn hieraan mee te werken. Ze experimenteren en onderzoeken wat bewoners en bedrijven motiveert. Wij zijn gevraagd hun te ondersteunen met concept, design en executie. Hiervoor bedachten wij het gedachtengoed ‘Afval is geen afval’, een vriendelijk protest voor een circulaire toekomst.

Afval scheiden loont

Met de RecyQ app kan je met je afval punten sparen voor korting bij lokale ondernemers, buurtinitiatieven en producten in de Zero Waste Store. De app hebben wij her-ontworpen, om aan te laten sluiten bij de nieuwe branding.

Afval scheiden loont

Met de RecyQ app kan je met je afval punten sparen voor korting bij lokale ondernemers, buurtinitatieven en producten in de Zero Waste Store. De app hebben wij her-ontworpen, om aan te laten sluiten bij de nieuwe branding.

Branding

In de identiteit maakte wij gebruik van de basis kleuren die aan afval gelinkt zijn. De komen op een speelse wijze samen om inzichtelijk te maken dat afval uit de grijze zak gescheiden moet worden.

Van A tot Z

Wij hebben onder andere twee merken gepositioneerd, app ontworpen, website gebouwd, pitch decks voor in New York en Barcelona verzorgd, algehele concept en vormgeving ondersteuning en een postercampagne.

Van A tot Z

Een postercampagne